Na podstawie art. 13i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz.U. z 2023 r. poz. 977 ze zm.) oraz na ‍podstawie art. 39 ust. 1, ‍art. 46 ust. 1 pkt 1 i ‍art. 54 ust. 2 i ‍3 ustawy z ‍dnia 3 października 2008 r. o ‍udostępnianiu informacji o ‍środowisku i ‍jego ochronie, udziale społeczeństwa w ‍ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na ‍środowisko (t. j. Dz. U. z ‍2023 r. poz. 1094 ze ‍zm.) zawiadamiam o podjęciu uchwały Nr 424/24 Rady Gminy Osiek Mały z dnia 29 kwietnia 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego Gminy Osiek Mały oraz o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, dotyczącej projektu wyżej wymienionego planu. Zainteresowani mogą składać wnioski do planu ogólnego gminy Osiek Mały.

Zgodnie z art. 8g ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wnioski należy składać w siedzibie Urzędu Gminy w Osieku Małym, ul. Główna 1, 62-613 Osiek Mały, adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w terminie do dnia 31 sierpnia 2024 r. na piśmie utrwalonym
w postaci papierowej lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej,
w szczególności poczty elektronicznej, na formularzu w postaci papierowej lub w formie dokumentu elektronicznego. Formularz dostępny jest w postaci papierowej w Urzędzie Gminy w Osieku Małym oraz
w formie elektronicznej na stronie BIP Urzędu Gminy w Osieku Małym w dziale zagospodarowanie przestrzenne/rok 2024.

Zgodnie z art. 8g ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wniosek powinien zawierać imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby, oraz adres poczty elektronicznej o ile taki posiada. Ponadto składający wniosek powinien wskazać, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.

Zgodnie z ‍art. 39 ust. 1 pkt 3 ustawy z ‍dnia 3 października 2008 r. o ‍udostępnianiu informacji o ‍środowisku i ‍jego ochronie, udziale społeczeństwa w ‍ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na ‍środowisko zawiadamiam, że ‍każdy może złożyć wnioski do ‍projektu planu ogólnego w ‍zakresie ochrony środowiska. Organem właściwym do ‍rozpatrzenia wniosków jest Wójt Gminy Osiek Mały. Zgodnie z ‍art. 54 ust. 3 ustawy z ‍dnia 3 października 2008 r. o ‍udostępnianiu informacji o ‍środowisku i ‍jego ochronie, udziale społeczeństwa w ‍ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na ‍środowisko wnioski mogą być wnoszone ‍na piśmie utrwalonym w postaci papierowej lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej, na formularzu w postaci papierowej lub w formie dokumentu elektronicznego na ‍adres w siedzibie Urzędu Gminy w Osieku Małym, ul. Główna 1, 62-613 Osiek Mały, adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Wniosek powinien zawierać imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby, oraz adres poczty elektronicznej o ile taki posiada. Wnioski należy składać w nieprzekraczalnym terminie do ‍dnia 31 sierpnia 2024 r.

Wykonując obowiązek informacyjny dotyczący przetwarzania danych osobowych informuję, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Osiek Mały z ‍siedzibą ul. Główna 1, 62-613 Osiek Mały. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w ‍związku z ‍art. 8a i 8b ustawy z ‍dnia 27 marca 2003 r. o ‍planowaniu i ‍zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z ‍2023 r. poz. 977 ze ‍zm.), w ‍celu związanym z ‍postępowaniem dotyczącym sporządzania aktu planowania przestrzennego. W związku z przetwarzaniem danych osobowych, uzyskanych w toku prowadzenia postępowań dotyczących sporządzania aktów planowania przestrzennego, prawo, o którym mowa w art. 15 ust. 1 lit. g rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem 2016/679”, przysługuje, jeżeli nie wpływa na ochronę praw i wolności osoby, od której dane te pozyskano. Szczegółowe informacje w sprawie przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie:http://bip3.wokiss.pl/osiekmaly/bip/ochrona-danych-osobowych.html

wzor-formularza-wniosku-do-planu-ogolnego-gminy-osiek-maly.docx